Оплата та доставка
Оплата в магазині https://wooood.com.ua/ здійснюється кількома способами. Покупець має право вибрати будь-який спосіб, котрий йому більш підходить.
Способи оплати:
1. Післяплата (Нова пошта)

Післяплатою товар оплачується покупцем при отриманні посилки.
У випадку відмови від товару, покупець (одержувач товару) оплачує транспортні витрати служби "Нова Пошта", яка доставила покупцеві товар.
Якщо причиною відмови від товару є брак або невідповідність заявленим характеристикам на сайті, транспортні витрати в обидва кінці у повній мірі здійснює магазин(відправник).


2. Онлайн оплата

Оплата відбувається шляхом банківського переказу повної суми за замовлення через інтернет-банкінг на сайті https://wooood.com.ua/.

3. Готівкою

Оплата готівкою можлива у разі самовивозу або внаслідок адресної доставки курʼєром поштової служби "Нова Пошта".

Доставка

Способи доставки:
1. Адресна доставка з використанням кур'єрської служби "Нова Пошта" доступна по всій території України.
Вартість кур'єрської доставки становить 500 грн.


2. Доставка у відділення поштової служби "Нова Пошта" по всій території України.
Вартість доставки до відділення "Нова Пошта" складає 500 грн.


Замовлення обробляються протягом 1-2 днів. Якщо замовлення буде оформлено до 17:00, його оброблять в той же день; після 17:00 - на наступний день.
Термін доставки замовлення сервісами служби "Нова Пошта" від 1 до 3 днів.

Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки.

Після відправки замовлення, ми надсилаємо номер накладної. Відстежити замовлення за накладною можливо на сайті служби "Нова Пошта" https://tracking.novaposhta.ua/#/uk/ або у мобільному додатку "Нова Пошта".


Порядок дій у випадку, коли посилка загубилася за провини поштової служби:
1. Зв'яжіться з контактним центром "Нової пошти" за телефоном 0-800-500-609 або електронною поштою info@novaposhta.ua. Вкажіть інформацію про вашу посилку, таку як: трекінг-номер, дату відправлення, місце відправлення та призначення, а також інші подробиці про посилку.
2. Запросіть розшук посилки. Вони можуть провести додаткові перевірки і спробувати знайти вашу посилку у своїй системі.
3. Відстежуйте оновлення про результати пересування вашої посилки через онлайн-інструмент відстеження "Нової пошти", що доступний на їхньому офіційному сайті - https://tracking.novaposhta.ua/#/uk
4. Якщо у вас виникнуть додаткові питання або проблеми, зверніться до служби підтримки клієнтів "Нової пошти" за номером телефону 0-800-500-609, або електронною поштою info@novaposhta.ua для отримання додаткової інформації та допомоги у вирішенні ситуації.

3. Самовивіз

Самовивіз здійснюється за адресою офісу: м. Баранівка, вул. Звягельська 2 - за попередньою домовленністю з менеджером.

4. Доставка у відділення служби "Delivery" по всій території України.
Замовлення обробляється протягом 1-2 днів з моменту оформлення.
Вартість доставки до відділення "Delivery" складає 400 грн.

Термін доставки замовлення службою "Delivery" від 3 до 9 днів.
Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки.
Після відправки замовлення, ми надсилаємо номер накладної. Відстежити замовлення за накладною можливо на сайті служби "Delivery".

Made on
Tilda